Energetická média sesbírala ocenění

Ilustrační foto: Vršanská uhelná, Tomáš Malý

Ve znamení velkého úspěchu médií energetických firem se neslo včerejší vyhlašování soutěže Firemní médium roku 2014. Absolutním vítězem soutěže se stala brožura Energy Outlook 2050, kterou vydala Skupina ČEZ, ta zabodovala i se svým časopisem News. Ocenění se dočkala rovněž média společnosti Czech Coal Group. Zvláštní cenu poroty, kterou tvořili odborníci v oblasti komunikace, získal projekt CoalTV.cz. Serveru iUHLI.cz to sdělil předseda představenstva Komory Public Relations Jiří Chvojka, který výsledky soutěže vyhlašoval.

„Do soutěže jsme přihlásili tři naše projekty a všechny zabodovaly. Takový úspěch u odborné veřejnosti nás velmi těší. Je to pro nás dobrá zpětná vazba a zároveň ubezpečení, že směr, kterým jsme se vydali je správný,“ uvedl vedoucí komunikace Czech Coal Group David Vidomus, který si kromě ocenění CoalTV.cz odvezl do Mostu rovněž ceny pro Důlní noviny, které se umístily na třetím místě v kategorii Tiskovina a webové stránky společnosti Czech Coal Group, které v příslušné kategorii obsadily druhé místo. Úspěch mosteckého regionu navíc podtrhlo i ocenění pro Mostecké listy, které vybojovaly pomyslnou medaili v kategorii Tiskovina veřejné správy.

„V letošním ročníku byla konkurence velmi silná, proto na sebe mohou být všichni ocenění opravdu pyšní. Je fajn sledovat, jak firmy, ale i radnice či státní instituce, dokážou přicházet se zajímavými nápady, formáty či grafickým zpracováním. Na druhou stranu pořád je kolem nás více než dost firemních médií, která svou nízkou úrovní rozhodně nedělají čest svým tvůrcům ani těm, které mají reprezentovat, což je škoda. Jedním z hlavních cílů soutěže je, rozšiřovat povědomí o tom, jak důležitá je veřejná prezentace,“ zhodnotil letošní ročník soutěže Jiří Chvojka.



Zatím nebyl vložen žádný komentář, buďte první.

Vstup do diskuze