Rekultivaci pomůžou nová auta

V případě Rekultivací se vozidla pohybují nejen po klasických komunikacích, ale také po nezpevněných cestách, navíc na velmi rozsáhlých plochách. Foto: Oldřich Hájek

Obnova vozového parku pokračuje průběžně ve všech společnostech skupiny Sev.en Energy. Nové automobily na rozvoz zaměstnanců tak tentokrát dorazily do společnosti Rekultivace. I v tomto případě jejich pořízení zajišťovala firma Servis Leasing.

V případě Rekultivací jsou nároky na převoz zaměstnanců i brigádníků na pracoviště poměrně velké. Vozidla se pohybují nejen po klasických komunikacích, ale také po nezpevněných cestách, navíc na velmi rozsáhlých plochách. V současnosti se tu proto využívá jeden osmnáctimístný Ford Transit, na jehož provoz je mimochodem zapotřebí již řidičský průkaz skupiny D. Kromě toho k rozvozům sloužila i čtveřice vozů Mercedes Sprinter s pohonem 4×4 pro lepší pohyb po nezpevněném povrchu.

Čtěte také:
Léto využívají k opravám
Rypadlo dostalo k narozeninám novou lopatu

V Rekultivacích došlo k souběhu výměny vozidel pro přepravu lidí. Velký Ford Transit, který byl ve společnosti využíván zhruba čtyři roky, byl vyměněn za nový, prakticky totožně vybavený model. U Mercedesů se během provozu vyskytovaly technické problémy, jejich provoz byl ekonomicky poměrně náročný a postupně se ukazuje, že není potřeba mít všechna vozidla s pohonem všech čtyř kol. Proto bylo v Rekultivacích rozhodnuto, že k jejich výměně dojde o něco dříve a část jich nahradí Ford Transit,“ vysvětlil Marek Viktorýn, ředitel společnosti Servis Leasing, která obnovu vozového parku ve společnostech skupiny zajišťuje.

V současnosti tak ještě jeden z původní čtveřice Mercedesů zůstává v provozu a jeden nový vůz Mercedes s pohonem 4×4 už do Rekultivací zamířil. Společně s ním také dva nové Fordy Transit, které sice nemají pohon všech kol, ale nahradit rozvozové Mercedesy by měly bez obtíží. „Všechna nová vozidla už byla předána a jsou vybavena veškerým komfortem a bezpečnostními prvky tak, jak byli řidiči i přepravovaní zaměstnanci zvyklí.  K Fordům jsme se po dohodě s Rekultivacemi vrátili i z toho důvodu, že tento typ vozidel už se v našich podmínkách využíval a v provozu se osvědčil,“ doplnil Marek Viktorýn.

Mohlo by vás zajímat:
TOP 10 největších uhelných dolů
TOP 10 navždy bohatých
Největší bagr na světě udělal kariéru ve filmu