Nakladač s panoramatickým výhledem

Společnost Case vyrábí kolové nakladače od roku 1958. Foto: casece.com

Nové kolové nakladače řady G, které letos představil americký výrobce stavebních a zemních strojů CASE, zaujmou zejména revolučně pojatou kabinou s panoramatickým výhledem. Výhledová plocha kabiny je z jediného kusu skla s panoramatickým zakřivením, takže obsluze poskytuje maximální výhled, který neruší boční sloupky.

Kromě skvělého výhledu je kabina izolovaná od venkovního hluku. Vývojářům CASE se podařilo snížit vnitřní hlučnost o dva decibely. V současnosti je v kabině garantována maximální hlučnost 68, případně 69 decibelů. Přívod čerstvého vzduchu do kabiny je zajišťován přes filtr. K dispozici jsou i speciální filtry pro extrémně prašné prostředí. Obsluha má tak tiché a čisté pracovní prostředí. To je důležité, protože strojníci tráví v kabině při běžné práci mnoho hodin. Výhled vylepšuje více zpětných zrcátek než u předchozích modelů a také vyhřívané zadní sklo, které se při rozdílech vnitřní a venkovní teploty neorosí.

Čtěte také:
CAT a Trimble spojí síly
Caterpillar snížil odhad tržeb a zisků

Komfort kabiny doplňuje systém snadného ovládání. Joysticky se třemi režimy citlivosti jsou umístěny po obou stranách sedadla. Ergonomické pohodlí zajištují područky na odpruženém ergonomickém sedadle. K dispozici je kontrolní celobarevný osmipalcový displej, který je dobře čitelný i při intenzivním slunečním záření.  Na monitoru se dají zobrazit i záběry ze zadní kamery. Z kabiny se dá automaticky nastavit i poloha nakládací lžíce. Samozřejmostí je u nové řady nakladačů systém hands free pro mobilní telefon.

Samozřejmostí je u nové řady nakladačů systém hands free pro mobilní telefon. Foto: casece.com

Společnost Case vyrábí kolové nakladače od roku 1958 a vždy přinášela novinky, které posouvaly možnosti stroje i ovládání o kus dopředu. „Řada G navazuje na sérii F a přináší další zlepšení. Jsme přesvědčeni, že naše kabina patří mezí nejtišší mezi konkurenčními stroji,“ uvedl manažer firmy Alain de Nanteuil. Nové modely mají kromě kabiny i další vylepšení, například splňují přísnou emisní normu TIER IV a jsou výkonnější i při nižší spotřebě paliva.

Mohlo by vás zajímat:
Motor, ze kterého jde strach
Revoluce v lomech: Náklaďáky bez řidičů
VIDEO: Extrémní golfové hřiště na korbách náklaďáků



Zatím nebyl vložen žádný komentář, buďte první.

Vstup do diskuze