Nová vizuální identita Sev.en Energy

Sev.en Energy těží uhlí například v lomu Vršany. Foto. Czech Coal

Nový korporátní design včetně nového loga používá od ledna energetická skupina Sev.en Energy. Skupina zahrnuje dva hnědouhelné lomy na Mostecku, elektrárnu ve Chvaleticích a je významným obchodníkem s energií.

Novou vizuální identitu navrhla česká komunikační agentura Comtech_CAN, Cílem zadání bylo reflektovat nové úkoly, které na Sev.en Energy klade období přechodu mezi klasickou energetikou a budoucím plným využitím obnovitelných zdrojů. Redesign je součástí restrukturalizace firmy včetně nového managementu a většího zaměření na expanzi doma i v Evropě.

Čtěte také:
Mostecko se stane zásobárnou vody
Severní energetická získala Zlatého Permona

Na základě nově stanovené strategie vznikla moderní korporátní grafická identita, mění se webové stránky, a došlo k vývoji loga společnosti tak, aby odpovídalo aktuálnímu poslání firmy.

„Zelená a černá barva po staletí náležejí k hornickému řemeslu, a proto je tato kombinace barev přirozená a silná. Sev.en Energy se ale za svojí existenci posunula od těžařské podstaty k moderní výrobě elektrické energie. Tuto změnu jsme zdůraznili v novém barevném kódu značky. Od zemité zelené se posouváme k moderní energetické barvě Future Green. A těžařská černá barva se transformovala do průmyslového odstínu šedé Industry Grey. Tyto nové odstíny, navržené naším designérským oddělením, přirozeně souvisejí s klíčovými činnostmi Sev.en Energy,“ uvedl Petr Vlasák, kreativní ředitel agentury Comtech_CAN.

V současné době dochází také ke grafickému a komunikačnímu sjednocení vizuální identity všech firem náležejících do skupiny Sev.en Energy. Skupina hodlá novým designem také více zdůraznit významnou roli, jakou hraje při obnově přírody ovlivněné 150 let trvající těžbou severočeského energetického uhlí.

Mohlo by vás zajímat:
TOP 10 největších uhelných dolů
TOP 10 navždy bohatých
Největší bagr na světě udělal kariéru ve filmu