Doba čtení:1 m, 20 s
Objem přepravy na trati vedoucí z vnitrozemských dolů do uhelného terminálu Richards Bay, největšího zařízení svého druhu na kontinentu, by v současném finančním roce mohl klesnout až na 38 milionů tun. Foto: rbct.co.za

Podle interní zprávy potřebuje jihoafrická státní železniční společnost 669 milionů dolarů a pět let na modernizaci zařízení, aby oživila výkonnost své hlavní exportní uhelné linky.

Přeprava uhlí se loni propadla na více než tříleté minimum 48 milionů tun kvůli neefektivitě Transnetu, který ze svých potíží viní nedostatek lokomotiv a náhradních dílů. Dalšími dvěma hlavními faktory, které omezují množství paliva přepravovaného na pobřeží za účelem vývozu, jsou poruchy infrastruktury a problémy se signalizačními systémy, uvádí se v závěrečné souhrnné zprávě, do níž nahlédla agentura Bloomberg, uvedl server miningweekly.com.

„Konzervativní“ prognóza vývozu uhlí pro tento finanční rok činí 54 milionů tun, uvedla společnost v odpovědi na otázky, čímž zprávu potvrdila. „Všechna nápravná opatření směřují k dosažení tempa 78 milionů tun,“ uvedl server.

Nový Zéland: Zelenou politiku nahradí ekonomický růst

Případné „nicnedělání“ by mohlo vést k tomu, že objem přepravy na trati vedoucí z vnitrozemských dolů do uhelného terminálu Richards Bay, největšího zařízení svého druhu na kontinentu, by v současném finančním roce klesl až na 38 milionů tun, uvádí se v dokumentu z 12. července, jehož spoluautory jsou logistické společnosti Thelo Group a Deutsche Bahn.

Poruchy sítě, které způsobují přerušení provozu, a manuální autorizace, které mají za následek zpoždění, mají podle zprávy za následek větší ztráty než nedostupnost kolejových vozidel. Ke ztrátám přispěly také krádeže a vandalismus zařízení a návěstidel.

Close

Generic selectors
Pouze přesná schoda
Hledat v titulcích
Hledat v obsahu
Post Type Selectors
Hledat pouze v kategorii
Energetická bezpečnost
Komentáře
Rozhovor
Videa
Z domova
Zajímavosti
Ze světa