
Zdravotní pojišťovna Revírní bratrská pokladna (RBP) rozšíří v OKD působiště svého detašovaného pracoviště. Nově nabídne své služby i v severní lokalitě ČSM, a to od 3. října 2018 v bývalém zdravotním středisku.
Provozní doba byla stanovena každou středu od 6 – 11:30 a od 12 – 14:30 hodin. O tyto služby je totiž mezi zaměstnanci těžební firmy zájem, jak podotýká v rozhovoru pro Měsíčník Horník referentka Lýdie Szostoková působící od srpna v detašovaném pracovišti RBP na darkovské šachtě.
Jaké služby detašované pracoviště nabízí?
Dá se říci, že funguje jako běžná pobočka RPB. Poskytuje tedy veškeré služby této zdravotní pojišťovny a pomáhá jejich pojištěncům s řešením veškeré agendy týkající se jejich pojištění.
O co zde mají lidé z OKD největší zájem?
Nejčastěji přicházejí se žádostmi o proplacení nadstandardních, bonusových a zaměstnaneckých benefitů poskytovaných RBP. Pro zaměstnance OKD a jejich rodiny jsme vyřizovali i cestovní pojištění. Spousta pojištěnců se také chodí informovat a ověřovat si, na co mají nárok…
Jaká je tedy vytíženost zdejší pobočky?
Detašované pracoviště funguje dva dny v týdnu – v úterky od 7 do 14.30 a ve čtvrtky od 6 do 14.30 – a v průměru se zde každý z těchto dnů věnujeme dvacítce klientů.
Plní tedy pobočka RPB v OKD svůj účel?
Ano! Je to sice novinka v provozu je sotva měsíc, ale získáváme zpětnou vazbu, že se o ní ví. Zaměstnanci OKD si pochvalují, že ji mají blízko, což bylo také jedním z hlavních cílů jejího zřízení.