ČEZ Distribuce má nový interaktivní web

Návštěvnost webových stránek ČEZ Distribuce dosahuje více než 3,2 milionu zobrazení ročně. Foto: iUHLI

ČEZ Distribuce spustila nový redesignovaný web www.cezdistribuce.cz , který je jedním z největších a nejnavštěvovanějších webů Skupiny ČEZ. Má novou strukturu stránek a pro uživatele je přehlednější.

Svým moderním vzhledem zapadá mezi ostatní weby společnosti ČEZ, zákazníci ocení novou přehlednější strukturu i tzv. responzivitu (přizpůsobení webových stránek jakkoli velké obrazovce na noteboocích, tabletech a mobilních telefonech). Přechod na nový web se připravoval několik měsíců, protože se jednalo o jeden z největších webů Skupiny ČEZ s velkým množstvím odborných textů, odkazů a dokumentů, které bylo potřeba přenést.

Čtěte také:
Vondra: Klimatická hysterie nás ohrožuje
Větrníky mají smysl na pětině území

Práce na uživatelsky příjemnějším online prostředí budou pokračovat i nadále. Počátkem roku se připravuje pro uživatele webu nová aplikaci pro vyhledávání a zobrazování plánovaných odstávek elektřiny a ve druhém čtvrtletí dojde na redesign a nové funkcionality pro registrované uživatele Distribučního portálu.

Návštěvnost webových stránek ČEZ Distribuce dosahuje více než 3,2 milionu zobrazení ročně. Lidé nejčastěji hledají plánované odstávky, časy spínání HDO, sledují vývoj při vyhlašování mimořádných stavů, stahují si formuláře a pomocí on-line služeb si podávají žádosti o připojení, nahlašují stavy elektroměrů a registrují si oznamování odstávek elektřiny e-mailem nebo SMS.