Doba čtení:1 m, 27 s
Aktivitou na sociálních sítích může OKD ovlivnit také to, jak ji veřejnost vnímá. Foto: OKD

Historie i současnost revíru a lidé v těžební firmě. To jsou stěžejní témata pro nový facebookový profil OKD, jenž se v internetovém prostoru objevil 21. července. O pár dní dříve byl spuštěn profil společnosti na této sociální síti v Polsku, který se ale primárně zaměřuje na nábor nových pracovníků na Důl ČSM.

Proč sociální sítě? Protože jdeme s dobou! Sociální sítě nebo také sociální média, už jsou v dnešní komunikaci standardem. Nejen v té osobní, ale také v pracovní. Pokud bychom nebyli na sociálních sítích, jen těžko se nám podaří prosazovat témata, o kterých chceme veřejnost informovat. Na internetu dnes najdete téměř cokoli, každý může vytvářet zprávy sám. Jak už to bývá, přináší to výhody i nevýhody. My musíme přidávat pravdivé informace z naší strany,“ vysvětlila pro Měsíčník Horník mluvčí společnosti Barbora Černá Dvořáková.

OKD loni vydělala přes 5 miliard. Na své si přijde i stát

Aktivitou na sociálních sítích může OKD ovlivnit také to, jak ji veřejnost vnímá. Nemluvě o tom, že tak významná firma s dlouhou tradicí prostě nesmí v tak vlivných médiích chybět. „Rádi bychom s veřejností sdíleli více detailů o nás, vyvraceli některé mylné či zavádějící informace a dali lidem další příležitost se na nás obrátit s dotazem. Sociální sítě umožňují přímo komunikovat s lidmi, kteří se o naši firmu zajímají, ale i s těmi, kteří o nás pochybují nebo nás nemají rádi. Naším hlavním cílem je prostřednictvím sociálních sítí sdílet současné i historické informace o naší firmě, ale také o zaměstnancích a jejich úspěších a vše pozitivní, co děláme pro náš region,“ uvedla Černá Dvořáková.